شناسهٔ خبر: 20809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰۵ ميليارد تومان خسارت به زيرساخت‌های بخش راه در استان ايلام بر اثر سيل

سيل در ايلام تاكنون ۱۰۵ ميليارد تومان خسارت به زيرساخت‌های بخش راه در استان ايلام بر اثر سيل چند روز اخير وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر استان ایلام بخصوص شهرستان‌های جنوبی خسارت‌های فراوانی به بخش راه وارد شده است و تلاش راهداران برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان همچنان ادامه دارد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این زمینه گفت: با توجه به بارش‌های كم سابقه چند روز اخیر و جاری شدن سیل در استان ایلام بسیاری از جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان خسارت‌های فراوانی دیده‌اند و كارشناسان این اداره كل در حال بررسی ابعاد این تخریب‌ها و خسارات هستند.

 مدیركل راه و شهرسازی استان با اشاره به مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت وارده به زیرساخت‌های جاده‌ای استان افزود: پل‌ها و جاده كنارگذر شهر دهلران، محور ارتباطی آبدانان دشت عباس، محور ارتباطی ملكشاهی به آبدانان عمده‌ترین خسارت‌ها را دیده‌اند و به سایر محورهای ارتباطی نیز خساراتی وارد شده است.

میرجعفریان گفت: در حال حاضر كنارگذر دهلران به علت تخریب پل‌ها مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران در حال انجام است و محور ملكشاهی به آبدانان نیز به علت رانش كوه مسدود بوده و جاده جایگزین محور ایلام- دره شهر آبدانان است.

بنابر این گزارش راهداران اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام هم اكنون در تمامی محورها مشغول ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محورهای مختلف است.

نظر شما